Co zahrnuje naše personální práce pro klienta?
- Nábor: vyhledávání vhodných uchazečů a talentů - recruitment nebo headhunting
- Definování požadavků na pracovní místa: Stanovení požadavků a kvalifikací pro jednotlivé pozice.
- Onboarding: pomoc novým zaměstnancům, aby se cítili vítáni a připraveni na svou práci a přispívali k naplňování poslání, kultury a hodnot organizace.
- Mapování týmových rolí - pomáháme určit silné a slabé stranky jedince v týmu a jak z toho těžit
- Mzdy a benefity: Správa platů, benefitů a dodržování pracovních zákonů.
- Vztahy se zaměstnanci: Usnadnění komunikace a řešení veškeré komunikace se zaměstnanci a jejich požadavky.
- Řízení výkonu: Stanovení cílů, úkolů a hodnocení výkonu a poskytování zpětné vazby.
- Rozvoj zaměstnanců: Identifikace potřeb vzdělávání a rozvoje plynoucí z pracovního zařazení.
- Zdraví a bezpečnost: Zajištění bezpečnosti na pracovišti a dodržování předpisů v oblasti BOZP.
- Personální administrativa: vedení dokumentů a informací kolem zaměstnanců, vyřizování formálních náležitostí
- Soulad s předpisy a zákony: zajištění souladu s legislativou.
Nabízíme služby komplexní, ale také jednotlivě, vždy záleží na potřebách klienta
HEADHUNTING vs RECRUITMENT dva náborové přístupy.
V čem se liší a co od těchto služeb očekávat?
HEADHUNTING
- Aktivní přístup k vyhledávání a oslovování potenciálních kandidátů, kteří nehledají aktivně práci (tedy pasivních) a velmi často pracují u konkurenční firmy. Ttito lidé tvoří 70% potenciálního pracovního trhu a jsou ochotni, v případě zajímavé pracovní nabídky, změnit práci.
- Služba je vhodná pro obsazování manažerských a odborně specializovaných pozic, pro které nejsou kandidáti snadno dostupní na trhu práce.
- Headhunter je zaměřený na jeden nebo několik málo oborů, ve kterých má znalosti a kontakty.
- Headhunter zjišťuje, čím je Vaše firma a nabídka práce jedinečná, jaké jsou Vaše firemní hodnoty a pak hledá kandidáty, kteří tomu odpovídají.
- Headhunter nabízí firmě partnerství, pochopení zadání, pomoc se specifikací role a stanovením kompetencí pro pozici. Komunikuje zpětné vazby a analyzuje data z trhu, aby byl proces náboru co nejefektivnější a nejrychlejší.
- První kontakt s kandidátem vzniká na straně Headhuntera, který nabízí novou atraktivní pracovní příležitost a lepší benefity.
- Headhunter jde také "za hranice Linkedinu" a přistupuje k přímému oslovení ve firmách, nejen přes Linkedin, ale i voláním do firem, protože právě tam sedí ti potenciálně vhodní kandidáti.
- Přivádí do firem "hotové" kandidáty, kteří jsou schopni ihned začít pracovat bez dlouhodobého zaučování. Přichází ze stejného oboru nebo konkurenční firmy a znají tak produkty, procesy a mají odborné znalosti.
- Headhunteři pracují exkluzivně a stávají se tak zástupci Vaší firmy na trhu.
- Odměna je předem stanovená a rozdělená do 3 částí a vyplácena při splnění jednotlivých kroků náborového procesu.
- Služba je zpravidla stejně nákladná jako kvalitní služba Recruitment. Firma ale navíc získává vysoce kvalitní náborový proces, individuální přístup, data z trhu práce, zpětné vazby potenciálních zájemců a pravidelný reporting.
- Z hlediska přínosu pro firmu a kvality náborového řešení, to pro firmu může být rychle návratná investice.
- Faktorem úspěchu náborového procesu je kvalita a odbornost.
JAKÉ JSOU BENEFITY HEADHUNTINGU PRO FIRMU?
- Získá vysoce kvalifikované kandidáty s konkrétní zkušeností, vzděláním, dovednostmi a tím zlepšení kvality týmu.
- Zvýšení úspěšnosti náboru – díky efektivnímu metodickému sourcingu, automatizačním nástrojům, tvorbě Longlistu a sofistikovanému hodnocení kandidátů není výběr kandidáta nahodilý, ale strategicky řízený a efektivnější než Recruitment.
- Minimalizace rizika neúspěchu – kandidáti mají znalosti i zkušenosti, jsou rychle integrováni do firmy a týmů.
- Získá konkurenční výhodu – lidé od konkurence znají produkty, obor, klientelu, a přinesou kontakty.
- Vysoká efektivita – Headhunteři se specializují na určitý segment, ve kterém si budují síť, díky které najdou ty nejlepší kandidáty během nejkratší možné doby. Nabízejí lepší výhody pro kandidáta a mohou zaručit kvalifikované odborníky, kteří mají o Vaši pozici skutečný zájem.
RECRUITMENT
- Touto formou je vhodné obsazovat pozice méně náročné a nespecializované pozice.
- První kontakt s kandidátem vzniká jeho reakcí na vystavený inzerát, jedná se tak o pasivní náborový přístup agentury.
- Personální agentury/Recruiteři působí v mnoha oborech a zaměřují se spíše na práci s aktivně hledajícími kandidáty, méně už pak na budování sítě kontaktů.
- Služba je zpravidla stejně nákladná jako Headhunting, odměna je hrazena při nástupu kandidáta, bez zálohových plateb.
- Klíčovým faktorem náborového procesu úspěchu je rychlost.
Oba přístupy směřují ke stejnému cíli – najít a vybrat toho nejvhodnějšího zaměstnance pro Vaši firmu. Kvalitní Headhunter by Vám měl umět pomoci identifikovat, která služba je pro Vás vhodnější a která je řešením pro Vaše náborové potřeby.